fortf engelsk

Live från london!
Jag klarade inte av det håra livet med killarna. Så har raggat upp en tjej ist. Bytt boende helt enkelt. 4 killar i ett rum på 13 kvm där alla dela handduk var inget för mig.

Idag har jag och mina nya tjej Sara varit i stan hela dagen. Började med frukost på starbucks och en tripp till bigben samt picadilly circus. Sen vart de shopping för hela slanten. Klockan tre tog sig de trötta soldaterna in till london och vi gick och åt. Efter en underbar tågresa hem ligger vi nu som två döda sillar i sängen och ska se på film. Imorgon ska vi hem.



Kommentarer
Postat av: Sanna

E-Butik

Allt onödigt som du behöver.



www.uffessakerochting.se

Fri frakt på ALLT



WWW.UFFESSAKEROCHTING.SE

2011-05-17 @ 12:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0