Testelitestos

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN? Sorry hade ingen blogg då så kan inte kolla upp det. Men när ja får barn ska ja starta en blogg åt dom på BB så dom kan svara på den frågan bättre än mig.
VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN? Satt väl här och blogga och klagade på vädret som jag gör nu. Saknade MR A som var på andra sidan jorden också.
FEM SNACKS DU GILLAR: Chips, ostbågar, nutella, chips och la cucarachas äppelpaj
FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ: empire state of mind, från och med du, bedrock, im in miami bitch och nån hpuselåt utan text.
FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅÅNG MILJONÄR) nej jag blir stressad av den frågan det börjar klia i händerna aaah jag vet inte!
FEM DÅLIGA VANOR Bara fem? planerar allt, stressar till allt, tjuvlyssnar på folks konversationer, inget tålamod, bacillskräck och hypokondriker. Va de fem nu?
FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: Sola, bada, vara brun, jämföra solbrännor och sova i solen ochja gillar att se bikiniränder på mig själv.
TRE SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA: träskor, raka sidan av håret, utsvängda jeans och samma tröja två gånger.
FAVORITLEKSAKER: min rockring, alfapet och min kamera.
FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN: baraharligt gänget kör!


äppelkakan från GUD!

Kommentarer
Postat av: elisa

ketchup?

2011-01-27 @ 18:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0