svarta fåret!

Okej! Orättvisan har uppstått!
Nu är det såhär va. Att jag har 2 systrar. En äter allt och lite till och mer än hon själv är lång. Men är supersmal och fin iallafall. Jaja nog om henne. Men den andra! Hon har en leverfläck ovanför läppen! Hallå en leverfläck ovanför läppen. GE MIG DEN! Jag har tre på sidan av ansiktet. Dom sitter ganska nära varann och har nå form av kafferep! Ingen nytta alls gör dom! Men Min systers sitter ovanför läppen. En skönhetfläck heter det då. Inte leverfläck. Så jävla orättvist. Har försökt förhandla till mig den nu mot mina tre. Får se hur det går.  Fortsättning följer....

 

Kommentarer
Postat av: Simona

hahahah äter mer än vad hon e lång?!

2011-01-31 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0