strålkastare!

Holaaa!!
Som ni såg tidigare har jag varit på tapasrestaurang med mina tjejor från 157! Stackr lilla kyparen vart helt svimfärdig när vi gick. Alla skulle betala var för sig och alla skulle ha olika saker med lite extra av den ena och lite mindre av det andra. Anna och jag hinka en kanna sangria i vanlig ordning.
Vi har alltid kul ihop! Det roliga är att vi berättar samma skämmt varje gång vi ses.
Ja Sanna drog historien om branden i papperskorgen, ja jag drog alla mina pappa skämmt och JA det pratades om allt som hittats i tarmen 25 gånger om. Men det blir roligare och roligare för varje gång!
Nu som pics...mer följer imorgon! Ska dricak upp migg te sen snarkulera.


Bra där Kim, snabb på posen


Jag och Berlinmuren


Hungriga vargarna, när servitören såg mig sa han. JA BRÖDET KOMMER SNART!


Rödluvan och vargen?


Emilia kör sin Lin i paradise hotell min!


Jag häller upp sangria till mig själv, lägger en pose och spiller sangria över alla sammtidgt.


Kul att du kom Siri!


Dont leave me giiirl

Sangrias glasen är tomma så då blir det lite flummigt.


Alex glas är också tomt tror jag? Eller vad gör du där bak?

Kommentarer
Postat av: khangkheng´s

söt du vart! :)

2011-01-27 @ 11:24:17
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0