Im looosing it

1 januari!
Ja det har varit en helt okej dag. Var på restaurang med trevligt sällsKap sådär spontant som jag absolut inte brukar vara. Är mätt som en varg nu och ska sätta mig i soffan och äta lita glass. Ja det smälter ju bara ner på alla tomma områden som finns i mageN, fast man är mätt.
Men det värsta värsta av allt är att jag inte tog några bilder!!!! HALLÅ FÖRSTA DAGEN PÅ ÅRET OCH JAG TOG INTE ETT KORT! Börjar jag tappa kontrollen eller vad är det här. JAG BLIR RÄDD FÖR MIG SJÄLV!
Men lugn jag tog några stycken på mig själv i spegeln iallafall. Det blir ju halvbra och man ser cp ut men jag vet att ni gillar det iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2011-01-02 @ 04:15:45
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0