Blixtproblem

Jag försöker verkligen ta en bild på mig själv här hemma med både självutlösare och allt annat. Men ibland blir det blixt och ibland inte...hur fan tar man bort blixen på min kamera. Jag vet inte. Jag orkar inte läsa manualen. Sen vill jag ha bruninställning. Inställningen där man ser solbränd ut. Men den kan jag inte heller hitta. Om jag ens har nån.
Jag drar och träffar lilla Max, Linnea och lLsa snart iallafall! Nananananaa det ska inte niiii...
Sen blir det Lisas bodypump @satsmedis woopwoop


Hej jag heter kenza när jag står såhär med självutlösaren
Ni ser iallafall..(eller det syns inte alls) men velvet tights, svarta kängor och blus allt ifrån asos.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan är iLsa?

2011-01-25 @ 12:40:48
URL: http://hejironi.blogg.se/
Postat av: kim

du har auto påååååå en knappt med en blixt ifnns oftast o där kan man välja jaoooo

2011-01-25 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0