Gissa bigbrother deltagare

Jag vill inte säg det här, så jag säge såhär istället, men jag vill inte säg det, men om jag säger såhär, jag säger såhär istället inte för våran skull så men lyssna här om jag säger såhär TYST GAMMELGUBBE. Om ja såhär såhär om ni lyssn här ni har dragit till sidan ni tycker ju verkligen om varann men jag säg bara en sak ja säger såhär jag säger för familjens skull jag säger såhär, ja tyck personligen såhär oom ooom oo ni fortsätter sådär TYST GUBBJÄVEL, lyssna såhär lyssna här ni kommer förlora på det istället, nej får ja säga en sak till du, lyssna här, o ja ljug int heller....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SIMON! :) HAHAHAHAHA jag dööööör!

2011-04-06 @ 07:14:09
URL: http://alexandratyckeromdig.blogg.se/
Postat av: Iris

Kolla gärna in min blogg eller ställ en fråga i bloggsvar rutan :) Kram <3

2011-04-06 @ 12:20:40
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0