under kniven

Hej gööörls!

Sorry att jag bloggat dåligt idag. Men 07.00 gick jag in i dimman och ändrade en del. Mitt mål är att likna min största idol Kissie en vacker dag. Fast inte en lika vacker dag som mig. Nej men jag ändrade inte så mk. Satte på mig exakt samma outfit och satte mig i exakt samma soffa för att ta en bild nu efter operationen. Så ni lätt kan se före och efter. Första bilden är då för ett halvår sen och den andra för en timme sen. Ser lite stel ut då jag har lite ont här och var men visst är jag söt. Soooo rosini styyyyyle...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev fulare efter och du har fotoshoppat bilden!!!

2010-09-14 @ 20:53:44
Postat av: Vivi

hahahah. lilladockan.

2010-09-14 @ 21:42:41
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: matilda

hahahahahahaha härlig kommentar där den förtsa :D NÄHÄ?

2010-09-15 @ 07:50:28
URL: http://matildarask.blogg.se/
Postat av: kissie

sluta härma mig jag är ändå snyggare än dig.

2010-09-24 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0