sommaren i city del 2

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Avslutade juni och natten till juli med en kväll på f12 med mina tejejor!



Här sjunger jag en sång påväg till kebaben. Det är nog en sommarsång.

Morgonen efter bar det av till skärgården med mor och elisa.




Sen blev det lite reagge ragga på grönan! badmanabad man





Solen lyse så klart så det blev lite grisslinge och långholmen hängigt!






Vad sa du? skärgården kallar igen? Okej hopp på båten jag kommer.







Sen blev det ju en trevlig tripp till spaninen med mina G R A B B AR








den med grillning och kvällsdoppet då?
Ja den kommer nu.



Dagens i vattnet




Massor trevligt med festligheter också såklart man är ju inte nunna












Djugårdshänget.







Augusti väntas inom kort. Keep in toutch.


Kommentarer
Postat av: hejironi

BÄSTA JULI!!

2010-09-02 @ 12:02:21
URL: http://hejironi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0