Rasken Rasken

Matilda: Asså varför äter folk potatis det tar fan 1 timma och 20 minuter å kocka.
Jag: Va nej det gör det ju inte det tar typ 20.
Matilda: Nej jag gjorde potatis igår och efter 1 timma och 20 minuter tog jag ut den och åt den t.om lite hård för att mina köttbullar var klara´för längesen.
Jag: VA? Men kockade du den på högsta då hela tiden?
Matilda: Nej den puttrade bara på svag värme det ska den ju!
Jag: Men Matilda det ska den ju inte alls din dumma jävel tror du själv potatis tar över en timma å kocka.

Hahahahahha älskar att ha dig som vän


Kommentarer
Postat av: rask

MEN HUR SKULLE JAG KUNNA VETA JAG HAR ALDRIG GJORT POTATIS FÖRR!!

2010-09-06 @ 21:24:40
URL: http://matildarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0