Fikat järnet

Oj vad sent det blev. Men vi alla snackade ju i mun på varann fast ingen lyssna på vad den andra sa. Men här har ni några av ämnena.

*Folk som inte kan gå i rulltrappor ordentligt
*Folk som ramlar på ofentliga platser
*lite politik
*drömmar
*bettan

Ja det var väl det vi hann med på 4 timmar. Satt ute också! Gillar hösten om den kan fortsätta såhär! Mycket trevligt älskar sånna här kvällar!


Hej jag har perfekta tänder. Ja jag ser det


Hej vilken spontan bild på mig

Hej Natalia nu kommer du


Spontanbilder som vanligt


Me like fett!


Jaha oj tog ni bild på mig nu?



Natalia har somnat och Hej Emlilia


Hej. Jag och Sara. Hejdå

Kommentarer
Postat av: natalia

fiiiina tjejer

2010-09-12 @ 14:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0