Elisa in tha house

Wow jag har fått äran att blogga i den här kända bloggen. Jag är den personen Rosini har fått all sin snygg och smarthet ifrån, nämligen hennes lillasyster Elisa, även känd som Pulli, Pulli Krus, och Big daddy. Ni vet kärt barn har många namn.. ;)

Ja en fråga jag ställer mig varje dag är varför ni skithål läser den här sugiga bloggen. Rosanna kan för det första inte stava, vet ni tillexempel vad en ballkong är, eller en damsugare? Nej inte jag heller. För det andra så tycker jag att det är tråkigt att så många bloggare har börjat härma Rosini. Kolla Kinza tex, hallå whats up med poserna? Totally a Rosini reader you guys. Och kolla på Gaybloggen, bara för att Rosini börjar träna så ska han också det, totally a Rosini reader.

Nu står Rosini i köket och tjatar på våran maffiapappa Don Corleone om att han måste sakta ner för hon vill ta kort på maten han lagar. Ser ni vad jag menar? Totally addicted to her blog! Hon borde ta bloggpengarna hon får och köpa sig ett liv, am I right or am I right?

Nu ska jag göra det jag blev tillsagd att göra egentligen. Nämligen lägga upp en dagens outfitta. Så här kommer den!


Oversizad tröja - Zara
Genomskinliga tights - Hm
Skor - Skomakaren i Alla barnen i bullebyn.. Nej förfan inge sånt här, acne förfan!
Skärp - Pocahontas gamla skärp, Rosini fick det när Poccie dog

Och här har ni en bild på moi när jag kör en typisk Rosini pose! Jag vet! Vi har en tävling! Ni skickar in bilder när ni gör Rosini poser så lottar jag ut en vinnare, skicka till [email protected].



Vinnarn får en dejt med mig =D


Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Cool blogg! :)

2010-09-22 @ 19:32:48
URL: http://slaventommy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0