Take me home to the place where i belong

HEMMA!
Pyamas och kallingar är på och det ska degas framför tvn hela kvällen. Handlade chips och dipp och ska få mina fötter masserade ikväll. Just idag önskar jag att jag hade en kock som kunde laga middag till mig. Men det är väl det ända vettiga jag ska göra idag.
Igår så körde vi iaf all in! En ville inte veva, en börja gråta en hostade gult och en blev känslosam. Riktigt fin kväll må jag säga.

Slutade med att jag gick till seveneleven och köpte ne varm macka. "Det tar 3 min att värma"
Jaha efter vad som känndes som en evighet beslöt ja mig för att ja va så hungrig att jag inte orkade vänta längre. "Jag vill ha mackan nu tack"  Ja då var den ju kall halvvägs in så jävla ovärt!








Discokulan redo för kalas





Och så gårdagkvällens outfit med en soppåse i bakrunden vettja. Tjiiiiiiing



Kommentarer
Postat av: A

Vart kommer tröjan från? fin :)

2010-10-18 @ 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0