etttusentvåhundraåttiofyra

Jaha då har jag ju skrivit nåt barkat på någon storblogg som gjorde att jag fick 1284 stycke läsare idag. Hahahaha jag är så rolig. Minns inte ens vad det är jag nu suttit och hittat på. Men fantasin flööööööder ju iväg som alltid. Storbloggare som man är nu då. Och du som tycker det är ett fult sätt. Det är det bästa sättet. Folk kommer tillbaka för att spana in den inressanta människa som jag e!

Har ju då fortfarande ont i hela kroppen och tog me Denta då på lite yoga för att sträcka ut musklerna. Gick ju halvers då musklerna är så inflamerade att ja kräks. Men det är ju inget som hindrar än från att inte träna imorrn igen. Är lixom redo för bikini säsongen snart!


Kommentarer
Postat av: kajsa

skön stil!

2010-10-10 @ 20:25:24
URL: http://kajsaliebig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0