" test "

Höger- eller vänsterhänt: så begåvad att jag är både och

Humör just nu: det kliar i gommen.

Favoritgodis: saltlakritspingvinerna man oftastköper på arlanda

Är det nåt du absolut inte äter: sötlakritspingvinerna man oftast köper på arlanda

Kläder just nu: Raggsockor

Musik just nu: Hang with me

Vad sa du senast: ja tänkte senast: fan vad stökigt det är här. Har inte sagt nåt idag än.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vad betyder tidsepok? Svenska tack

Sommarplaner: resa sola och bygga sandslott

Fisk eller badkruka: Fisk som mitt stjärntecken. Oj nu blev det närgånget.

Saft eller alkohol: mjölk

Hur många kuddar sover du med: 5 i sängen och 5 på golvet som agerar reserver

Favoritväder: 45 plus på en madrass i havet

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: min båt så ja kan åka hem min mobil så ja kan ringa och säga att ja kommer hem och min dator så jag kan blogga och säga att nu åker jag hem från denna ö med min båt.

Spelar du nåt instrument: jag kan låta som en trumpet med munnen

Morgon- eller nattmänniska: nattuggla. skriver från sängen med halvöppna ögon.

Sparare eller slösare: sånt behöver man inte tänka på när man är storbloggare serru.

Bästa film: oh my detta kan ta ett år eller två. faxar över listan istället

Tror på liv på andra planeter: orkar inte funder på det ens?

Kommer du ihåg din första kärlek: ja tönt

Älskar du henne/honom fortfarande: hahahahaha

Har du några homosexuella vänner: Den som är vän med alla är inte vän med någon

Tror du på mirakel: nej allt handlar om tur och allmänbildning och mode

Ser du på kärleken som ett misstag: Den första? Den andra? Eller den tredje?

Hur många barn vill du ha när du blir stor: jag är redan stor mongo

Bio eller promenad: springa på löpbandet tills ja rammlar av

Är du kittlig: nej

Snarkar du? en in dam snarkar inte om hon inte har en ärta under madrassen då kanske

Stjärntecken? nu är vi där igen det är för personligt

Rädd för insekter? om dom kan döda mig så ja

Äckligaste insekten: fjortisar

Största svaghet: tror min högra bicep

Det här är jag bra på: blogga, stava fel och äta mat

Bästa bok? lasermannen och petter och hans fyra getter

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga som peter pan

Vad vill du jobba som? bloggerska det är soft

Chips, morötter eller godis? chips dipp och kakor

Pizza eller hamburgare? hamburgare hemmagjord

Skriver du dagbok? Ja bloggen räknas väl som det. Kollar tillbaka ibland på vad jag gjorde förra fredagen så att jag inte gör samma nästa.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag lever spontant *host*

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) eH LÄGENHET har du skrivit detta test till en 5 åring?

Gungar du på stolen? men jag lever på 2000 talet jag äger ingen jävla gungstol

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? om jag ville dö kansle

Vilken hand håller du gaffeln i ? som sagt det varierar. när de fest höger till vardags vänster
Är du rädd för blod? tycker ju inte om det direkt?

Saltar du på maten? beror på vem som lagat 

Gillar du att sjunga? ja jag äger på det skulle vilja lägga till det på saker jag är br apå

Anser du att du är stark? o ja på alla håll och kanter utom bicepen då

Brukar du sola? hihi kanske

Vad gör du om du får hicka? nyser

Röker du? nej

Har du nåt smeknamn? 11581

Använder du knark? räknas ppiller?

Kaffe, te eller inget? te i alla dyra märken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0