MEN!

Hello everyone its Rachel and Phoebe. Please leave, leave...

I söndags pratade jag och Anna om vad man stör sig på hos den andra. Jag tyckte att anna hade för lite principer och anna tycker att jag säger VA hela tiden och att jag har svårt att anpassa mig.
Jag bjuder på det!
Alla har ett men. Lixom visst jag är världens största bloggerska jag är vacker rolig och omtänksam MEN jag förbrukar ordet VA alldeles för ofta m.m
Ni kan väl skriva mitt MEN här i kommentarsfältet så ska vi se hur bra ni känner mig...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst på alla sätt MEN.......du är så orolig för allt, släpp kontrollen så blir allt bra, gissa från vem;)

2010-11-04 @ 11:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0