I had the time of my life.

Nu sitter jag med världens godaste te och är heelt slut. Sprungit runt på stan i 4 timmar. Fyfan vad jag shoppat. Sen tränade jag 1 timme och sen var jag hos pappa och åt mat. Nu är ja hemma och klockan är nio. Imorgon ska jag inte göra nånting hoppas jag!

Alla ville visst prata med mig och Lisa idag. I alla affärer. Dom ville träna med oss köpa likadana jackor som oss och dom tyckte vi skulle shoppa mer., berättade om snattare dom tagit dagen innan.
Men han på seveneleven tyckte inte att jag skulle få reklamera min nyponsoppa om det visade sig att jag inte tycker om nyponsoppa. För jag kom inte ihåg hur det smakade. Sen ville en tjej inne på Vila ha min nyponsoppa OCH Lisas muffins. Man ba hallå okej att ja e känd men man vill ju va lite privat ibland kanske.

Kan visa två av mina köp, skorna har ni ju sett en internet bild på men har iaf köpt dom. Orkar inte fota allt idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0