frågor jag fått inom min tid som bloggerska

Hur bor du: Hur jag bor? Jag bor genom att ha en säng, garderob kök soffa tv ni vet.
Brukar du komma i tid: Ja helst 1 vecka innan
Hur lång är du: 159,3 cm
Kan du laga mat:Eh ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Som bloggare
Vad har du på dig just nu: Gucci strumpor och versaci badrock
Har du någon fobi: Cancer, höjder, feber, hjärtklappning, snö, fett och olja.
Hade du en bra kväll igår: Allt i mitt liv är bra
Vilket är ditt senaste inköp: träningsskor och en latte
Din favoritdryck på morgonen: sex on the beach
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Ett fan
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Mina hörlurar
Vem snackade du med senast: Mig själv, vi kommer bäst överens
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Allt över 13 %
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag när jag ställde upp på en fan bild. Blev as ful.
Saknar du någon just nu: Anna och Nallis
senaste person du kramade: Jockeboy
Senaste person du ringde: Kungen
Senaste person som ringde dig: Drottningen
Vad drack du senast: Vatten.
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej jag ska stanna på 20
Har rakat dina ben någon gång: Ja.
Är du sugen på något nu: Nej min PT hamilton säger att ja inte får äta efter 19.00
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: Ja.
Attraheras du av män med skägg: iiiiiiingen an
Micro-pop eller poppa själv: MICRO
Brukar du baka: Nej.
Röstade du i det senaste valet: Jaa vilken presttionsångest
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: absolut sickan
Vilken låt lyssnade du senast på: Paradise låten
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja många
Vad tycker du är äckligt: Mögglig mat och spyor på tunnelbanan
Har du pengar på mobilen: förlåt? I mobilen ja eller vadå VA? Hahaha tror du jag har kontantkort`? Skämms du inte?



Kommentarer
Postat av: kim

Har du någon fobi:olja.



hahhah såååå sant!!!!

2010-11-10 @ 20:21:09
Postat av: kim

tycker du uppdaterar för sällan hörruu!!!

2010-11-10 @ 20:22:00
Postat av: Anonym

gud så larvig du är

2010-11-11 @ 12:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0