Dokusåpakompisarna

Vem av dina kompisar skulle du helst se i.......

BigBrother - Matilda, hon skulle inte klara av tristessen och börja klättra på väggarna
Robinsson - Sara, för att hon skulle göra bort sig i alla grenar.
Mammas pojkar - Sleman, som mammas pojke för jag TROR hans mamma är rolig.
Ensam mamma söker - Lisa I, för att hon älskar det programmet och jag vill ge henne det
Paradise hotell - Mig själv, för jag är underhållande och tar gärna debatt!
Kungarna av tylösand - KimS, Därför!
Ung och bortskämmd - Madde, för hon skulle bli hysterisk på alla otacksamma snorungar





Kommentarer
Postat av: Meurk

You know me Ökis !

2010-11-14 @ 21:35:07
Postat av: kim

haha kungen av tylösand whaaat?

2010-11-14 @ 23:11:49
Postat av: matildaaaa!!

hahahahahahahaha jag hade missat detta inlägget helt, men nu ska jag visa dig en grej vad jag gör just i denna sekund!! http://www.elva.tv/bigbrother/

2010-11-21 @ 18:26:13
URL: http://www.matildarask.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0