THE LETTER!

Ja brevet var ifrån min systr och det var det bästa brevet ever i mitt liv! Hur många har fått det redan vid 23 års ålder.
Brevet inehäll NOLL text utan bara detta MINNEN!!


Ser man inte redan här att jag ska bli en bloggdrottning...(Jag i vit!)

TOP MODEL 14


varning för naken chock på nästa bild






Hela gänget. Minsta på golvet mellan i sängen och jag i telefon. Busy som vanligt. Sen isi (Katten) som har somnat skönt. RIP isi som ramlade ner ifrån balkongen. det gjorde skrollan elvis och totti också vila i frid!


Kommentarer
Postat av: kiiiiim

HAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAH JUSTE KATTERNA!

2010-05-03 @ 21:00:20
Postat av: pamela a

jaaaaaaaaaaaa :D

2010-05-03 @ 22:08:33
Postat av: big daddy

vem fan är elvis? det var totti som hette elvis innan haha, nee katterna :( inte roligt.

2010-05-03 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0