Some fika ans some shoppa



Idag har jag spenderat dagen med den här krabaten..Vi har fikat och shoppat och gått runt på stan..pratat mest  om allt och inget! =) Älskar sånt sooo rosini style, ja menar vem vill inte leva som mig =)
Skulle haft med mig armani men har var så bråkig så han fick stanna hemma i garderoben där ja så fint låste in honom. MOAHAHA...


Blev fika på Piccolina i kungsan..en varm choklad med en kardemumma kaka!

Kim var lite hungrigare så hon tog en kyckling sallad

hehe oj ganska dålig pose av mig...ska aldrig mer hända SVÄR!



Sen blev vi utslängda av HM personalen för att vi tog dagens outfit i deras butik. Men vadå det var ju för kallt ute vad skulle vi göra. Vet dom inte vem jag är ellleeer

 
Kims outfit är nästan allt ifrån asien resan så lyckliga hon får inga copycats
 
jag var iaf väldigt orginel med mina skinjacka lacktigts´och nya kofta ifrån **** =)
Klarar mig utan rosini kompior denna vecka.
Min shopping kommer upp om en stund HÅLL UT ERA JÄVLAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0