För alla tjejer SATC för alla killar SEX AND THE CITY!

hahahaha vissa ska verkligen tro att dom är smarta men sen åker dom dit själva. Imorgon ska jag och några på sexandthecity 2. Så jag skriver det till en på facebook!
Följande sker:



Rosanna Vecchio
SATC imorgon =)!!!!!!!!

Ali Al-Deli
Ali Al-Deli
Sats stavs med S och inte C :)
7 minutes ago
Rosanna Vecchio
Rosanna Vecchio
hahaahhahahahaahhaha SATC = Sex And The City!
7 minutes ago ·
Ali Al-Deli
Ali Al-Deli
jahaha hahaha, ja ja ja vad roligt. Heeregud alla tjejer går på den där filmen
6 minutes ago
Rosanna Vecchio
Rosanna Vecchio
haahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahaha jävla besservisser sats stavas med S inte med C hahahahahahahahahahahahahahaahhahaahhahaahhahahahahaahhahahahahhahahaha..tack för dagens goda skratt !
5 minutes ago ·
Ali Al-Deli
Ali Al-Deli
hahahaha you Welcome, men seriöst vem som helst skulle tro som jag
5 minutes ago
Rosanna Vecchio
Rosanna Vecchio
ahahahaha nej absolut inte =P
4 minutes ago ·
Ali Al-Deli
Ali Al-Deli
Du ska få igen för det där Rosanna vänta du bara
4 minutes ago

Jag väntar med spänning när jag ska få igen! (Då jag aldrig gör tabbar i mitt liv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0