Den med fjortisbrevet



Fick nyss hem ett brev i brevlådan av en läsare där det stod såhär:

Hej Rosini!
Du har helt klart den bästa bloggen och jag läser den slaviskt.
Men jag har en önskan. Kan inte du lägga upp dina outfits och skriva följande: Vart de e köpt, pris och storlek.
Så jag kan köpa exakt samma och klämma i mig en xs om det så är det sista jag gör. (är en S igentligen).
Love you/ liten_flikka_92

Bör jag vara orolig att det är en pussmun som frimärke och att hon stavar flicka med två K?

Men okej liten flikka 92, din önskan är min lag här kommer dagens.

Strumbyxor ifrån HM storlek S 79kr:

kjol ifrån AA= american apperal storlek S 399kr:

skjorta ifrån ginatricot storlek 34  299kr:

Kofta ifrån ginatricot storlek xs 199kr:

skor ifrån dinsko storlek 36 449kr:

Är lite smickrad faktiskt
NÖJD!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0