trehundrafemtioen kalorier...

...lättare, bra jobbat rose. Hur många chipspåsar är det? ca en halv men perfekt de är det jag har kvar ifrån gårdagens påse. Kände verkligen att ja behövde börja träna när jag såg bilder på mig själv ifrån helgen kolla här  Nej tack till de lixom. Så nu ska jag komma i anna anka form. Har handlar massa tråkiga saker  Men chips är bra girls det kan man alltid äta. Och så kan ni köpa er en såndär måltidsersättare som er ut som en chokladkaka och lägga i en riktig marabou chokladkaka i det pappret. DÅ lurar man lixom kroppen oh går ner bums! Och så ser ingen att man äter marabou hihihi girls är inte de ett jättebra tips!
Ska visa senare ikväll hur smal ja blivigt på hela en dag.
Nu har träningstoffsen bytts ut till städknuten och städhandskar. Varför ha en städare när man kan göra det bättre själv. Så svetlana fick ledigt och här sitter jag nu och skriver med mina gula handskar har lite svårt att träffa tangenterna rätt. FÅr seee dnuuu vart kan svetlana ha ställt damsugarn hmmmm

Kommentarer
Postat av: madde

giiiiiirls då tror alla att man kan äta chockladkaka utan att bli fet .. hahaaha

2010-03-09 @ 13:51:39
URL: http://madeleinemeurk.blogg.se/
Postat av: Anna

Rosanna.

Det är inte OK att lämna en bild på händerna, som din stalker har jag vissa behov du vet...

Måste få se dina bomber och trådsmala vader varje dag liksom.

Nåja, bara att dra på sig kikaren och sätta sig på tuben.

Ses snart..buuhohoouuuu

2010-03-09 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0