SVAR PÅ ERA FRÅGOR!

Hur mk tjänar du på din blogg och hur mk fick du för jobbet hos hugo boss?:
Svar: Bloggen gick precis upp från 5 siffrigt till 6 siffrigt och hugo boss lika så. jag klarar mig helt enkelt =)

Får min hund och armani leka?:
Svar: Nej armani är ensamvarg och leker inte med andra djur

Hur blir man lika cool som du?:
Svar: Ja du heter du inte rosanna och går under smeknamn rosini rävi the big blogger så blir det liiiite svårt

Sjunger du i duschen?:
Svar: För allas välbehag sjunger jag överallt

vad önskar du dig i födelsedagspresent?:
Svar: inget jag har redan allt ja behöver hoppas på jävligt med röj bara

Är skorna du köpte ifrån scorett?:
Svar: Ja dom öppna svarta skorna är därirån åååh orka härma

Hur många iphones har du?:
Svar: bara 4 st :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0