orkar inte med själv!

Asså nej hallå det här är inte ok. Ja e känd, ja e stor ja e magisk what tha fuck!
man brukar väl säga att man mår som man förtjänar men ja förtjänar aldrig att må såhär HÖR NI DET!
Kvällen började på fridays sen en tripp för att se hur berns mådde och dom mådde inte bra så det blev stures i vanlig ordning som alltid levererar en storbloggare som mig.

Drack jaaa du ska vi se tappade räknigen vid 9 drinks men det är baraharligt.blogg.se
hur kom jag hem?
subway, mobilen dog och de hade inte varit de smidigaste att åka en cab då. Cuss im allways doooiin caaaaaaaabs nigga!

 
Här är början av kvällen då nivån fortfarande låg på oskyldig och man såg inte suddigt.
Ska jag ut ikväll då?
Ja men visst serru inget kan stoppa mig nu. har treo i min träningsflaskasom ja ska halsa strax och spy hinken vid min högra sida så det här kommer gå bra.


jag och emo, alltid jag och emo!
(Nivån fortfarande medel)


Det har börjat spåra, alla vill fota mig så kollar förmodligen in i en annan kamera vid tillfället


nu har de spåååårat av!!!

Kommentarer
Postat av: rosanna

men det är bara jag som spårar för mig själv

2010-03-06 @ 12:47:58
URL: http://rosinis.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0