loppis på stures!

Trodde ja hade tappat min kamera i helgen. Men med turen på min sida (händer inte ofta) låg den tryggt i emilias väska. Tappade dock ena mitt skosmycke. Tror det iaf kan inte hitta det. Eller hade ja det på mig i fredags. Vet inte jag tror det.
Stures skulle iaf kunna öppna en loppis med allt ja tappat bort där.
Ja lovar att när städarna kommer dit dagen efter tittar ner på golvet och säger. - Grabbar hämta stora damsugarn , rosanna har varit här. De är massa ghetto smycken och teknikprylar on the floor. Yah det är bara härligtt
Blir ju som harmonisk när ja kommer dit, slutar tänka sluta vara slutar bry mig. Det är bara jag och dom turkosa tapetserade väggarna. OK lägg ner inte ok att veta va en klubb har för färg på väggarna.

Ser ni så avslappnad och harmonisk jag är. Känslan upplever ja bara där. Och då tappar jag bort grejer.
Men rökare tappar hjärnceller och livsminuter. Så de är ge och ta!
XO XO GOSSIP GIRL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rossana fan!! du är feeet chum!!

2010-03-08 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0