jeansshortsen från gud

Idag har jag varit ute hela dagen och njutit av de bästa vädret sen dacke fejden (det skånska upproret ni vet?) nehe med läs på lite då. Iaf köpte lite ljus på ikea, ni som känner mig vet ju hur viktigt det är för mig. Sen ett fräscht sommar armband och ett par jeansshorts!! det är dom snyggaste jag sett sen jag föddes!




Oj juste köpte en ny toaborste också som ni ser så prydligt i bild


detta kommer passa perfekt till mina balhandskar och träskor i sommar.

Här är en bättre bild på legginsen jag hade på mig idag som alla snorungar ville se



Invigde glajjorna ifrån PRADA! i 
 
Bilden på dom nya jeans shortsen ifrån gud får ni se en bild på senare. Vill bara vara säker på att dom tar slut i butiken så alla som verkligen tycker om dom kan få sig ett par . Inte bara ni som ska härma mig för att ni inte har någon egen smak som ska få dom. De är för fina för de
TJATJAAAAAAAAAA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0