GIVE MY LIIIIIFEEEEEE


As crazy as this picture as crazy was the night (kan man säga så)
Ä skiter väl jag i jag skriver vad jag vill.
Började med en mojito jordgubb på fridays för att komma till liv. Och de gjorde vi, på alla nivåer
upp och ner i alla trappor på stures.
Sen var vi en mot världen, tappade bort varann (inget nytt)
det fina me stures är att alla är ens vänner så du är aldrig ensam.
Sen skulle vi vidare, och de fina med detta är att man får byta om till sina låga bekväma kängor.
Men NEJ! Då har jag råkat få med mig min vänster känga och ERICAS vänster känga, ja vi har likadana. KUl då fickja vingla vidare då imina 10 cm klack KUL!. Har bara jätte ont idag.





Kommentarer
Postat av: lovisa

fan vilken snygg halskedja!

2010-03-22 @ 09:41:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Iverlouise

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-09-15 @ 08:14:31
URL: http://iverlouise.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0