en sjuklings speaking

Tackar gud och hans undersåtar för att dom gjort mig sjuk lagom till helgen.
Men inget kan stoppa mig, det kan de aldrig. Har knarkat ipren gjort soppa och köpt chips och dipp för att kurera mig rejält denna fredag. Imorgon kör vi som planerat och ingen jävla förkylning ska få stoppa det.
Vill lägga upp en låt nu men vet inte va den heter men den går typ såhär.
I lalalala my heart is running för you tututututututtututu dusdusdus vet ni vilken de e? faxa mig då vill jätte gärna ha den...puss

A jag är vig, va de nåt du ville eller

Kommentarer
Postat av: Sveinunglinn

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-01-11 @ 08:47:54
URL: http://sveinunglinn.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0