drop it low

Oj så dåligt jag har bloggad idag hörrni!
Har haft fullt upp.
 Kom hem ifrån en tidig födelsedags middag hos kim för ett tag sen. MK trevligt. hon fyller igentligen på onsdag. Samma dag som någon ska operara brösten hmm.. vem vem?
 Dyrt kött och potatis bjöds det på. Så i min klass.
Nu har jag duschat och sitter här med te och väntar på att falla ihop. Är grymmt trött.
Har tittat på ett par solbrillor som jag är 50/50 på om jag ska köpa eller inte. Eller jag ska ju köpa dom men mer spännande och roligare för er om jag säger så.


Köpa eller inte köpa ? det är frågan

Kommentarer
Postat av: Barbienadja

Dom var snygga!

2010-03-30 @ 23:20:15
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0