day after tomorrow, eller?


Såhär började kvällen igår men fan och hans moster vet vart den sluta.
Jag i djup konversation med denice och ida, förlåt om jag babblade sönder era huven!
Sen stures där vi stod som packade sillar men de va röj iaf! en tredjedel for vidare två på efterfest en liten anna till white och jag med ahmed the cab driver som tyckte jag va den roligaste lilla figuren han träffat! (självklart fick han min augograf)
VAD HAR JA NU SAGT!? HUr "rolig" va jag!?
Men de alltid trevligt alla leverera skratt till människor man inte känner!
Idag ska ja inte lämna läggan på hela dagen utan bara äta allt jag förmår! Ska bli mys på hög nivå med MR A då vi festat på olika håll hela kvällen så de finns mk att gå igenom.  Bilder från igår kommmer nog tyvärr komma imorgon då min kamera hamnade i någon annas väska. Kan de varit i Emilias?

Här kommer en såndär fantastisk dagen efter bild. Fyfan vad snygg man är. PÅ mig har jag en sjukhusrock som är för 100 kg människor så de är tältvarning på den men det är de mjukaste skräddarsydda plagg jag äger ! ´De kommer en tydligare bild på den sen om ni vill. Men våga köpa en likadan säger ja bara!


See ya dont wanna bee ya.
eller har du sovit mer än 10 timmar under helgen och har friska fötter så kan ja vara dig för en stund. Men sen vill jag genast tillbaka till mitt egna vackra ego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0