Ciao Marggio!

Här är något ni inte visste om leoparder:

De flesta leoparder är orange-gul färgade med svarta fläckar, men teckningen varierar mycket. Fläckarna är oftast mindre runt och på huvudet, är större och med ett ljusare centrum på kroppen. Förutom vissa skillnader i kroppsbyggnad är de enklaste sättet att skilja en leopard från en jaguar i bild att veta att jaguarens fläckar har ytterligare en svart fläck i det ljusa i varje fläck. Jaguaren har också en kraftigare kroppsbyggnad, mest synlig i det större huvudet. I naturen är det inte så svårt att urskilja en jaguar från en leopard eftersom de bebor skilda kontinenter.

Iallafall: Idag har jag (Joachim af Carlsson) spatserat inne i rövhålet Stockholm tillsammans med min väninna Roxanne Vetjnikov (ni känner henne som Rosanna Del Vecchio). Hon är delvis vitryss och har det där läckra baltiska utseendet.

Här är jag.

Stundtals fick jag vibben av att hon var intresserad av mig.. Hon glimrade med ögonen och frågade om jag ville smaka på hennes Piggelin. Hon sprutade också en Channelparfym på sin hals och bad mig lukta för att få bekräftelse på att parfymen passar en äkta FASHIONISTA. Hon luktade som en blandning av sommaräng och gammal herre; det vill säga helt perfekt. Jag började få hopp. Äntligen ville hon bli min fru, tänkte jag.

Timmarna gick.. Jag tog intiativet till hand-i-hand och hon nappade. Jag kände hennes simhud mellan pek- och långfingret. Fjärilarna började flyga runt i min mage. ROMANTIK PÅ HÖGSTA NIVÅ!

Vi fortsatte ner mot Biblioteksgatan och in på Solo. Där kände jag butiksägaren och han gav Rosanna 70% rabatt på en jeansskjorta. Den var fett ful, men som allt annat satt den som handen i handsken på Rosannas pilatusboll-kropp.

När vi väl var nere vid Svampen var det dags. Jag letade efter förlovningsringen i min kavajficka. DEN VAR KVAR! Jag sneglar på Rosanna som pillar in en snorkråka i munnen. Sakta går jag ner på knä och frågar om hon vill bli min fru. Hon tittar djupt in i mina ögon. Så gott som ett JA, tänkte jag. Hon öppnar långsamt sin italienska mun, putar med läpparna och säger: ....





Fortsättning följer nästa vecka. Samma tid, samma blogg.

Peace G

Jocke Vecchio.

Kommentarer
Postat av: Mami

Gaaaaaaaalet :)

2010-04-01 @ 00:00:21
URL: http://www.hotmohair.com
Postat av: PÖLLI

marggio, HAHAHAHAHAHAHAH

2010-04-01 @ 00:33:36
Postat av: kiiiiim

HHAHHAHAHAHAHAH FYFAN VA BRA!!!!

2010-04-01 @ 10:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0