Strömperterren!

Ja det var så tältet hette jag besökte i förrgår..eller nåt i den stilen iaf..
Igår var jag och Lisa på F12 och dansade så att jag fick gå arfota genom stan till kebaben ut i igen lite buss hittar ingen buss till en taxi BARFOTA! Nej mina fötter är jättemysiga nu vaddåra?
Har även kommit på vad jag ska säga när folk frågar vad jag jobbar med. "Jag är författare" HAHAHA ja det va kul.
Nu kommer lite bilder ifrån strömperterren eller nåt sånt och senare ska ni få dom fulaste bilderna i historien ifrån igår! Nu lyser solen ni vet vart jag befinner mig!









GullRosanna




Kommentarer
Postat av: aye

Vilken fin blogg du har!

Kolla gärna in min blogg, lämna en kommentar om du har lust eller lägg gärna till mig på bloglovin! Kramis

2010-06-17 @ 15:30:22
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0