Norrlands nootebook

Ja iställer för Hamidas nootbook och vi norrlänningarnas nootebook idag.
5 glada norrlänningar sitter i soffan och jag drar en grej som hände på en fest för längesen.
Jag: Asså han gav henne en box!
Norrland: ???
Jag: Ja jag ville ju skälla ut honom och typ ge han e box tillbaka jag var så förbannad
Norrland: Men hade hon problem med alkoholen eller varför kunde inte hon få en box?
Jag: Va nej hon fick en box inte han.
Norrland: Ja med det var väl snällt?
Jag: VA?
Norrland: Ja en box vin.
Jag: Nej asså en box en smäll!!!!!!!!!!!!!!!

AHAHAHHAHAHAHAHAHA



Slutligen norrland: Ja jag tänkte väl för när du sa att du ville ge han en box tänkte jag att ni kunde väl delat på boxen han gav henne först!

Kommentarer
Postat av: kiiiiim

idioter hahahhaha

2010-06-10 @ 22:35:20
Postat av: Anonym

Hhahaha men lätt att veta ;)

2010-06-10 @ 23:28:45
URL: http://baraharligt.blogg.se/
Postat av: Lisa aaaaa

haahahaha kulturkrock!!! :P

2010-06-11 @ 08:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0