want your bad romanceee!

Till min andra stora lycka idag är det fotboll ikväll igen! Dom har ju haft ite uppehåll men ikväll så börjar det tyligen igen!! WOHOO! dukar upp med popcorn och jordgubbar då man är så jävla nyttig numera!
Imorgon blir det grönan.
Det är tydligen någon konsert där imorgon. Vet inte vilken jag svansar bara efter mina vänner eftersom jag inte har något liv. Ska åka bergochdalbanan också. Alltid lika rädd varje gång hjälp.




ååå vad godd med en glass. NEJ ROSANNA BEACH 2020!

Kommentarer
Postat av: nathalie o ebba

fin blogg :))

2010-07-06 @ 20:26:36
URL: http://liveonetime.blogg.se/
Postat av: hejironi

Jag är också rädd. Jätterädd. Kan vi inte bara åka kärlekstunneln? Iof. så kan man trilla i vattnet där. Plus att det är mörkt. Vi kanske bara kan sitta på en bänk och ätta en pizzaslice?

2010-07-07 @ 00:00:46
URL: http://hejironi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0