Värd dag!

Tjatja Rosini här!

Idag har jag gjort något!
Till skillnad från igår.. Började med att träna med sara. Vilka amatörer vi har blivit dog efter 40 minuter redan.
Sen mötte jag Emilia och Lollo inne i stan. Shoppade en bikini, kan visa sen. Fick även dom två galningarna med LEGGINS på sig att det var för varmt att gå runt så vi satte oss i humlan och åt körv! OBS: Köp aldrig korv på stureplansgrillen dom är efterblivna där. SLOW CHILDREN SERVING borde dom ha en skylt utanför.
Seeeeeeeeeeeeeeeeen så åkte jag till lilla essingen (min första vistelse där mantackar mantackar) och tog ett dopp med
Vivvi. Jävlar vad skönt det är i vattnet!



Ja du kanske skulle väntat med att göra peace tecknet tills vi visste vad som väntade oss av denna grill.

jaha hur fan hade hon tänkt att jag skulle äta den här korven?????


Vivvi på hennes brygga!


Today i was wearing this
Linne: Gina tricot
Shorts: Linder
Skärp: flätat av en indian i chile
Skor: converse
Halsband: gamla mynt ifrån forntiden


Kommentarer
Postat av: vivi

bästahållningenistan!

bra där!

2010-07-27 @ 21:21:59
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0