Väck aldrig den räv som sover

Okej. 24 gånger har det ringt nu sen ja satte tänderna i min nattmacka. Kl e 10 men vadå en macka var det iaf.
Manegern vill att ja ska på intervju imorgon (never gonna happend) och mamma och mormor vill tillbringa måndagen med mig på landet (never gonna happend jag är en sexandthecitytjej)
Och ni med jobbiga kommentarer. Ja skiter i om du njuder med mjölk och jordgubbar i sommarvärmen har ja ens frågat? Nej ja tänker inte rösta på dina skor eller på att du ska bli "månadensblogg". Snarare sekundens blogg då folk klickar och klickar ut.

LÅT MIG ÄTA IFRED.


Ta aldrig kort på mig när jag äter heller för jag är för fokuserad för att posa då.åååååh pannkakor.. nej nej deff deff deff deff.

hihi ja e så söt! ååå nu blev ja på bättre humör

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så snäll o trevlig :)

2010-07-18 @ 23:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0