Ut till haaaaaaaavs!

14 timmar senare är man hemma i sitt bo. Nja snarare slott!
Har ju varit både på pride och ute till havs idag...
Vi börjar med pridetåget där bobby (min frisör ni vet) levererade med bar överkropp



Sen gick vi ut på djugårn och blev hungriga så vi såg ett ställe som hade öppet. Ja men perfekt!




Det blev en trevlig lunch i solen!
Hungrig_tjej_flyterpaflasket


Sen blev det schtek och pipan som bjöd på vattenmelonsmak idag!




Sen mina damer och herrar fick vi en snilleblixt och gick ut till havs. Hello medelhavet nu kommer jag!



STOCKHOLM ÄR VÄL VACKERT!


Jag har hört att magtröjor gör comeback

Likaså att kolla in någon såhär Då får man alla ragg!
Nä nu ska jag fila min nagel ! SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0