Tjuvi är med i Bloggi!

Ja nu är det tidigt och visar gårdagskvällen...den blev kort men intensiv med många stop! Mimmi såg eric Hassel och blev kärbesattstalker och började sjunga hans låt i kano med Moa. Nej de var väl sådär. Men så ska det vara det är ju sommar.!

Sen höll cherry på att äta upp mitt huvud och i hennes ögon kunde man se två kebaber som på tecknad film ni vet. så jag tog henne till närmsta kebab och tryckte i oss en stor tallrik var.


Gårdages oufit.
Versaci top 2 toe

tjuvi och tjuvi

beställde in lite boz till mina grabbar!





oooh dom älskade det!



asså ta inte bild när ja pratar okej!

Nu ska´jag och MR A + familj till fjäderholmarna..bråttom bråttom waka waka heeyeyeeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0