Te amo te amo

Hej hopp gummisnopp!
Nu sitter jag och äter frulle (inte på ballen) det är kallt. typ. Men mat får man iaf i sig. Igår var den bästa dagen sen jag föddes som vanligt. Var med 5 dårar och det kan aldrig bli fel.
Men det är bra att lisa guidar taxichaffören hur han ska åka till telefonplan när han själv ett flertal gånger sagt att han själv bor där.
Någons byxor sparck också? men det hindrade inte sanna från att trycka i sig kebab iaf. MOHAHAHAHA
Ps. armani är förtfarande spårlöst försvunnen.Det här kan bli en bra deckare. Ds


Nivån fortfarande medel
Nej jag har ingen pyamas på mig.

Taxin med fjortisflaskan wohoooo nu ere fäerreee

Sanaz dp måste öppna ögonen, annars sser du full ut OK!


Kommentarer
Postat av: kiiim

grov fjortisbild den sista bra jobbat lisa!!

2010-07-01 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0