FAMEFACTORY

Tjaaaaa!!!

Hatar alla jävla äckliga metrologer på 4an som sa att det skulle vara solit idag. Men NEJ nu imorse har dom ändrat sig. SOM VANLIGT! Varför ska dom få sin one minute of fame i tv och babbla skit som inte ens stämmer? Det finns andra tv program för sånt som inte gör andra ledsna. Fame factory eller din mamma söker! Aja nu är jag ju uppe iaf nåt måste man ju göra av den här dagen. Stan med Sara it is.


Sen ikväll blir det till att fira
Emilia som på F12. Hon fyller år 00.00 inatt, grattis!!!

Såhär såg det ut sist jag var påväg mot en partynatt...



MATILDA VARFÖR HAR DU AVSTÄNGD MOBIL?

Kommentarer
Postat av: matilda

´JAG HAR INGA BATTERI JAG DÖÖÖÖÖR! men är med sara!!!

2010-07-28 @ 11:40:51
URL: http://matildarask.blogg.se/
Postat av: mami

jag vill också ses på stan :)

2010-07-28 @ 13:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0