Och så kom mimmi...

Godmorgon!
Ja för jag vaknade för 7 minuter sen =) Skööönt den här regniga dagen är snart över!
Igår var vi på f12! BÄSTA KLUBBEN I STOCKHOLM NÄSTAN.
Innan var vi hos Matilda och hon lärde oss lantislekar som hon lekte i LIDköping när hon bodde där. Det var skitkul för mig och Matilida. Vi gaddade ihop oss mot sara så hon blev fullast !


Här försöker sara visa att hon kan gå rakt!
(det kunde hon inte)



- Matilda ta en bild med mig
-okej
Och så tar hon upp hela bilden själv jävla egoist


Så du får en egen bils istället



Och så kom Mimmi.



Sara ring mig när du är hemma för det första du gör när du är hemma är att ser detta så jag kan få bilderna ifrån din kemare, bra puss hej tack för igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0