Långholmen

Ja men all in gick man ju idag. 7 timmar har jag varit på långholmen. Bytte sällskap när lisa skulle gå och träna. Ja jag åker inte hem nu. Tur att Helena och Matilda räddade mig =)

påvägen hem så hände följande:

två tjejer - ursäkta
...
två tjejer - ursäkta du med röda väskan (jag och min kylväska)

jag - ja?

två tjejer - vad använder du för benen?

jag - vadå använder?

två tjejer - ja för färgen?

jag - jaha, marabou polka bara och gnida in!

två tjejer - .... (hakan ner i marken)

men allvarligt vad är det för fråga? man solar bara , eller?
Ps. lisa badade för första gången i sverige idag sen 1994.




Kommentarer
Postat av: Neni

Härlig dag...=)

MEN tack för den otroligt fantastiska bild du valde att lägga upp på mig...Vänta du bara...grrr..

2010-07-17 @ 08:38:43
URL: http://finest.se/neni
Postat av: Neni

Härlig dag...=)

MEN tack för den otroligt fantastiska bild du valde att lägga upp på mig...Vänta du bara...grrr..

2010-07-17 @ 08:39:39
URL: http://finest.se/neni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0