Feat.

En diskussion mellan mig och en vän:

Jag snackar om att jag inte tycker några bra artister har konserter i stockholm:

minvän: Men asså feat borde komma.

Jag: feat?

minvän: asså han är med i alla låter nästan. Ja vet inte han kanske bara är låtskrivare eller nåt men han är grymm!

Jag: Vem fan är det?

minvän: aa men du har hört han vafan. Men han är aldrig med på någon bild.

Jag: vilken låt är han med i?

minvän: asså allas, men han skulle nog vara grymm om han gjorde en egen liåt. Men han är i af med i
knock you down, if we ever meet again, empire state of mind, shut you down, still dree. Massa tunga låtar

Jag befinner mig just nu i chocktillstånd och är påväg att vi få världens största skrattanfall

Jag: Men skojar du eller?
FEAT är ingen person. Feat är med. Knock you down a Keri hilson FEAT neyo och lilwayone asså keri hilson med neyo och lilwayne. Feat är ingen artist.

Sen följer en snopen vän och en skrattandes rosanna på den blöta marken!

Hmmmm vem tror ni FEAT är?


Kommentarer
Postat av: matilda

är det här på riktigt och VEM har isf sagt det här!?!??!?!

2010-07-30 @ 07:56:57
URL: http://matildarask.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är du matilda eller sara! HAHAHAHAHAHA

2010-08-01 @ 03:47:56
URL: http://alexandratyckeromdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0