Deffmode!

Hej bloggen och alla mobboffer som läser. Det inte som att den är intressant.
Vaknade igen av att de borrar utanför. Det är S Ö N D A G för i helvette. Kanske ska varva dom till blogg.se så slipper dom jobba med det där och kan casha in storkovan som mig ist. Iaf, var ute igår helt ok kväll förutom att jag inte åt nåt på hela dagen förutom armanj födelsedags glass pch 4 drinkar.Bästa deffmoden har inte en fettbit på kroppen idag. Bilder kommer ikväll. Har lyckats få med mig kameran men ingen överföringsslad! NI FÅR STÅ UT HELT ENKELT!


Bday boy was very happy when we singd happy bday!

Den glassen satt bra i kistan!

Ska gå och lägga mig igen.

Stay black!

Kommentarer
Postat av: big daddy

singd? asså rosanna :(

2010-07-18 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0