Berns V.29

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllooooooooo!
Igår blev det en liten gemensamm förfest för mig och MR A innan vi skiljdes åt på olika håll ut i stockholmsnatten. Vilket betyder att han hade vänner och jag hade vänner här hemma. Men kvällen är nog lyckad om man har tröningsverk i benen och det ser ut såhär i köket...


Men neeeej vänta vad är det där..nu zomar vi in!!!!!!!

VEM FAN HAR LÄMNAT SIN CHIPSPÅSE HÄR!!!! JAG HAR INTE ÄTIT CHIPS PÅ 3 VECKOR OCH 4 DAGAR. HUR SKA JAG KLARA MIG NU DÅ BAKIS EN DAG SOM DENNA. FÖR I HELVETTE. Och så ligger det massa kol på spisplattan från vattenpipan. Nej nu måste vi städa upp i den här svinstian. Ni får bilder, kvällens outfit och mycket mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0