94

Jag måste visa min nya tischa som jag köpte igår.



Jo ni ser jag var tvungen att köpa den eftersom nr 94 är ett mycket speciellt nr för mig.

 Det var nämligen det året som jag började i skolan. Och det var bara 1 år kvar tills min andra lillasyster skulle födas. Jag har även rest utomlands 94 gånger och haft 94 olika tjänstefolk under mig.
94 är även antal sekunder det tar för mig att kissa varje gång jag kissar.
(det är ju heligt att jag vet hur lång tid det tar och att det tar exakt lika lång tid varje gång)
Sen brukar min lönespec också vara 94siffrig och det påminner mig om varför jag sitter här och skriver massa crap till er.
94 var också 16 år sen och 16 är mycket speciellt eftersom man har så kul när man har 16.
Så denna t-shirt lixom skrek till mig. ROSAAAAAANAAAAAA KÖPPPPP MIIIG!!
tycker det är töntigt att man ska köpa en t-shirt som det står nr på om man inte har någon relation till nummret.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hahaha !

Bra m biljett! :)

nu jobb!

2010-07-26 @ 06:21:26
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e så galen :)

2010-07-26 @ 11:58:16
Postat av: Anonym

94 var också det år man satt uppe på natten och såg fotbolls-VM och Sverige kom 3:a.

2010-07-26 @ 12:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0