italienskt stod på menyn VAD ANNARS!?

Nu kommer recept och bilder ifrån gårdagen som ni tjatat om hela natten!

PASTA MED LINSER
du behöver: SPAGETTI gröna linser en morot en potatis salt och olivolja

fyll en kastrull med vatten SALTA PÅ och häll i linserna(tvätta dom först) och och en skalad morot och potatis som du delar på mitten, like this (dom ser jätte ensama ut) =( 

sen låter du det kocka tills moroten och potatisenblivigt mjuk. Medans de kockar bryter du pastan i en skål like this
 så när potatisen och moroten mjuknar ta en slev och ta ut dom ur kastrullen och mosa dom like this  sen håller du tillbaka moset plus pastan och maten är klar när pastan är klar. Serveras med en klick olivolja och salt. Resultatet ska se ut såhär

smaklig måltid. Sen åt vi pannkakor det vet ni väl alla hur man gör. Vi åt dom med nutella och glass på det  godaste EVEEEEEEEER 
Anna och Denice tyckte  såhär om min mat dåraaaaah
 det var väl de ja visste. och det bästa av allt är att det är nyttigt as hell också!beach 2010 here we gooo....
Sen skulle söta snälla anna göra en bananchoklad kaka till oss som efterrätt. den skulle bli luftig och sockerkaksliknande och här är resultatet OBS den rördes inte på hela kvällen!

MIN SYSTER ÄR BÄST KOLLA IN HENNE HÄR: www.elisa.blogg.se 
nu ska jag ställa mig och laga en carbonara! HAREEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0