raaaaaaaaaaaw is the sheeeeeeeet

tja tja bloggen!
förlååååt för att ja ej uppdaterat idag men har haft mk att stå i förstår ni.
Igår vart de ju som sagt standup på raw och det var hur kul som helst. Lite pinsamt bara när mårten ser mig och ba hej rosanna läste din blogg du är bäst. Alla bara vänder sig om! Jaha då va man inte osynlig den här kvällen heller..
Nä men fan va kul det va. Dom drev lite med anna och det var nog det bästa. Hon fick handsvett och va tvungen att sitta under stolen resten av kvällen.
Vad tyckte ni om mina kläder igår då? Glammigt eller hur aaaaaalllitd!
här kommer lite bilder från igår kväll. Oooh you just cant get enough


Vi tjejer i pausen med lite vin!



Jag och bara härligt anna.

mårten!

Ska äta nu sen kommer mitt middagstips. CAANT WAIIIIT! AAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0